SpeedwayLigaens nye ligadirektør, Lars Holm, har en lang historie i sporten og en stor passion for dens fremtid. Med erfaring som blandt andet manager for Nicki Pedersen og kommentator på Speedway Grand Prix tager han nu hul på arbejdet med at udvikle ligaen yderligere.
Lars Holm rejser i løbet af sæsonen rundt til landets klubber med notesbogen i hånden for at samle inspiration og finde idéer, der kan gøre oplevelsen omkring ligamatchene endnu stærkere. Blandt visionerne er mere genkendelighed, flere aktiviteter for fansene og en mere nutidig indpakning af et produkt, han allerede ser som stærkt.
